lydia-usa.reismee.nl

Prom, graduation en terug naar huis!

Hellooo!
Supersupersorry dat ik wéér zolang niks van me heb laten horen! Omdat ik hier nog maar eventjes zit probeer ik me zoveel mogelijk op amerika te focussen en zoveel mogelijk leuke dingen te doen voor ik weer naar huis ga.
Op dit moment zitten mijn ouders en Femke weer in het vliegtuig terug naar Nederland, want ja die waren hier een paar weken! Maar laat ik eerst maar met Prombeginnen!

Prom is hier in Amerika dus het grootste en belangrijkste schoolfeest uit je hele high school leven. Mensen geven dan ook duizenden (!!) dollars uit aan die ene avond. Zoals jullie weten had ik een date, en nadat hij me gevraagd had begonnen we onze groep samen te stellen. Toen dat geregeld was wilde we eigenlijk een partybus of limo huren om ons naar prom te brengen en op te halen, maar helaas was dat zo'n 1000 dollar en dus veel te duur! Aangezien ik ook al zo'n 500 dollar had uitgegeven aan prom had ik niet veel geld over voor nagels+kapper dus heb ik kendell mijn haar laten doen en nepnagels gekocht haha. De dag van prom begonnen we al vroeg met klaarmaken bij een vriendin thuis met alle meisjes. Toen wat foto's genomen en toen naar het huis waar onze dates waren. Toen we daar binnenkwamen moesten we gelijk op de trap gaan staan en werden er met ongeveer 25 camera's (!!!) foto's van ons gemaakt. Dit is hoe dat er dus uit zag:

Toen gingen we meer foto's maken (ja het is echt precies zoals je in de films ziet!) en naar prom toe. Het was in een heel luxe hotel en we kregen avondeten en daarna begon het feest. Het was super leuk!


Graduation:

Ja, ook graduation was precies zoals je in de films ziet! We hadden zo'n hoed op en zo'n gewaat aan haha. De dag voor graduation gingen we alles oefenen zodat iedereen wist wat ze moesten doen. Onze graduation begon om 9 uur sochtends en er waren zo'n 3000 mensen aan het kijken. Het was buiten, en eerst kwamen alle examen kandidaten aanlopen. Nou het leek net een bruiloft! alle mensen keken naar ons en klapten haha. Daarna gingen we de pledge of allegiance opzeggen en het amerikaanse volkslied zingen. Daarna werden er heel veel speeches gegeven die vooral erg lang en saai waren, en daarna begonnen ze met namen oproepen! En ja, ook ik kreeg een diploma! Het duurde best lang aangezien we meer dan 500 seniors (mensen in het examenjaar) hebben , en het ook nog is súperheet was, maar het was echt een geweldige ervaring!
Hier zie je dat ik mijn diploma krijg:


Nadat alle namen werden opgeroepen mochten we onze hoedjes in de lucht gooien


En daarna was het weer voorbij! Toen even foto's met vrienden en familie gemaakt, want ja papa mama en femke waren er ook bij!



Terug naar huis!
En ja, nu ik al die leuke dingen gehad heb betekend dat dat het voor mij bijna tijd is om weer terug naar mijn nestje te gaan!
Mijn ouders + femke waren hier en dat was echt heel leuk! Ikzelf blijf nog anderhalve week zodat ik nog tijd heb om afscheid te nemen. Ik kan nog steeds niet geloven hoe snel dit jaar voorbij is gegaan..Dit jaar was een van de beste jaren uit mijn leven en ik ga het ontzettend missen. Ik heb ups en downs gehad, momenten waarop ik zó graag naar huis wilde en momenten waarop ik nooit meer terug wilde. Ik heb nieuwe vrienden gemaakt die ik nooit zal vergeten en ik heb zoveel mooie herrineringen gemaakt. Het is moeilijk om afscheid te nemen want dit is mijn leven nu.. ik ben zo gewend aan alles en iedereen (ja zelfs aan de soms vervelende cultuur) dat het moeilijk is om alles zomaar achter te laten. Nooit had ik gedacht dat het afscheid zó moeilijk zou zijn, maar het is het allemaal waard want deze herrineringen zal ik voor altijd houden. Ik weet dat ik hier nog vaak terug ga komen, en hopelijk over een aantal jaar misschien naar college kan of hier kan gaan werken!

Volgende week zondag 17 juni kom ik dus om 8:20 sochtends weer op Amsterdam Schiphol aan. Ik heb zin om iedereen weer te zien en hoop jullie dan ook allemaal op schiphol/bij mij thuis te zien! Bedankt voor het volgen van mijn blog en altijd lieve berichtjes achter te laten. Zelfs als mijn blogs slecht Nederlands en supersaai waren haha. Bedankt ook al mijn lieve vriendinnetjes en familie om er altijd voor mij te zijn als ik even een down momentje had en het even niet meer zag zitten hier, jullie support altijd heeft echt geholpen!
Bedankt iedereen en ik zie jullie snel weer!

p.s: ik schrijf waarschijnlijk nog 1 blog als ik weer thuis ben.

Reacties

Reacties

Robin

Ah liedie leuk weer een blog! Ik kijk echt naar zondag uit! xxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active