lydia-usa.reismee.nl

NOOIT MEER NAAR HUIS!!!!!

Heeeelllo!

Op dit moment zit ik aan het zwembad in de zon, die met 31 graden op mijn huid staat te branden.
Cool

Mijn leven begint hier serieus met de dag beter te worden en vandaar de titel: Nooit meer naar huis. want erg veel zin om naar huis te gaan heb ik niet meer!!
Een tijdje terug zat ik een beetje in een dipje (had niks met heimwee te maken, gewoon wat dingetjes die er gebeurd waren) en had ik eigenlijk nergens echt zin in. Na een tijdje werd ik gek van mezelf en heb ik tegen mezelf gezegd dat er nu wel wat veranderingen mogen gaan gebeuren.
Dat was rond de tijd van Powderpuff!
Want ja jongens, ik kan nu zeggen dat ik american football voor meisjes heb gespeeld! EN DAN HEB IK HET OVER FOOTBALL DAT OP RUGBY LIJKT, NIET TEGEN EEN VOETBAL AANTRAPPEN!En wát een ervaring was dat!
We hadden dus maar 1 wedstrijd en dat was tegen de juniors (3de klas). Van te voren had ik al veel verhalen gehoord over dat het heel agressief kan worden en dat er ambulances klaar staan. Ook moest je je haar in een knot/staart doen omdat meisjes je haar eruit kunnen trekken, piercings moesten eruit want die zouden er (express!!) uitgetrokken worden etc.
Nou snappen jullie natuurlijk wel dat ik erg zenuwachtig begon te worden, vooral omdat ik in 1 van de meest agressieve posities stond. (ik moest letterlijk tegen mensen inbeuken) Nou de dag van de wedstrijd ging iedereen die powderpuff speeld dus in hun powderpuff kleren naar school.
Dus alle seniors hadden hun gele shirts aan (want dat is onze kleur) en de juniors blauw.
De wedstrijd was ontzettend leuk!! het was agressief maar wel heeeel leuk! het volkslied werd van te voren gezongen en er waren zoveel mensen aan het kijken! en uiteraard hadden de seniors gewonnen :)

Nou, toen had ik dus SPRING BREAK!!! (wat dus lente vakantie is)
Het is maar 1 weekje vrij van school maar IEDEREEN gaat weg. veel mensen gingen naar mexico en hawaii hier. Wij gingen naar San Francisco en Santa cruz, wat nu mijn nieuwe favoriete plaats is denk ik! We gingen naar het strand en er was zo'n grote kermis bij het strand zoals je altijd in de films ziet, heel leuk! Ook ben ik sinds deze vakantie veel met nieuwe mensen omgegaan en ben ik toen met vrienden naar San Francisco geweest, naar de drive in movies en veel afgesproken! Ik heb ontzettend spijt dat ik nooit eerder met deze mensen omging want ze zijn allemaal zoooo aardig en leuk! We zijn nu echt heel vaak samen met een grote groep en het is altijd zo gezellig.

En ja, ik ben gevraagd voor senior ball (prom). Precies zoals in the movies! Gister hadden we senior ditch day (een dag waarop alle seniors, dus mensen in hun examenjaar, spijbelen) en we zouden met een grote groep vrienden naar the lake gaan omdat het in de 30 graden was. maaaar meneertje zou mij komen ophalen en hij ging starbucks voor me halen omdat ik me nog een beetje ziek voelde.En toen stond hij bij de deur en toen zei hij; je mag de koffie alleen hebben als je met mij naar senior ball gaat! En de koffie zat dus in een beker die hij helemaal versierd had. Nou helemaal leuk natuurlijk :D Mn jurk had ik al gekocht in san francisco dus ik heb er onwijs veel zin in! En toen daarna gingen we met een groep naar the lake en savonds hadden we een feestje :)


nouuu jongens ik ga nu weer want ik moet wel eventjes bruin worden natuurlijk! HASTA LA VISTAAAAAA dikke kus liefs groetjes uit caliiiifornia!

p.s: ik heb wat foto's toegevoegd, kon ze niet in het verhaal plakken dus dan moeten jullie maar even naar mijn album gaan!

Reacties

Reacties

Roos je weet wel die prinses

Zeg vrouwtje nu ga ik me er toch even mee bemoeien hoezo nooit meer naar huis.ik zit al bijna een jaar alleen op onze kamer op jou te wachten dus je komt maar naar huis anders zal ik toch in hongerstaking moeten gaan.
Voel me erg beledigd want je zou me zo missen zei je mauw mauw poot van roos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active