lydia-usa.reismee.nl

Time flies!!!

Helllooo dutchies!

Toen ik mijn eerste blog op deze website schreef, zei ik: ''over 4 maanden vertrek ik al naar Amerika!'' Guess what? ik ga nu over iets minder dan 4 maanden alweer terug naar huis!
De tijd gaat gigantisch snel en het lijkt wel met de dag sneller te gaan.
Natuurlijk heb ik soms wel eens een momentje dat ik denk: jeetje toch nog ongeveer 4 maanden te gaan hier, best lang.. Maar als ik dan denk aan de 7 maanden die ik al bereikt heb voel ik me toch wel een beetje trots, en dan kan ik er weer tegen aan!

Voor mijn trouwe lezers: sorry dat ik haast nooit meer een blog plaats! Maar dat komt omdat ik de meeste van jullie wel eens op Facebook/ whatsapp / mail of Skype spreek en daarom vergeet ik soms dat er mensen zijn die mij eigenlijk nooit spreken en wel willen weten hoe het hier gaat..
Nou, hier gaat het verder super! Ik heb nu waarschijnlijk de meest interessante dingen die je kunt meemaken in Amerika wel gehad (halloween,thanksgiving,kerst) dus eigenlijk leef ik nu een heel normaal leventje.
Op school zijn we een nieuw semester begonnen na de kerstvakantie en ik heb nu als vakken:

1- Intermediate dance
2- Government/economics
3- Art
4- Culinary (koken)

Ik heb dus weer dance zoals jullie zien, alleen dit semester een hoger niveau! Het is echt mijn favoriete klas omdat het heerlijk is om je dag te beginnen met anderhalf uur dansen met allemaal leuke mensen. Mijn andere klassen zijn verder ook wel leuk!

Verder gaat het hier in huis ook nog steeds goed. Kendell en ik zijn nog steeds beste vriendinnetjes en soms vraag ik me echt af hoe ik ooit ga overleven zonder haar als ik weer terug ben. Omdat we bijna altijd samen zijn weten we álles over elkaar en we helpen elkaar altijd als we ergens mee zitten.

Ik heb eigenlijk niet zoveel interessants te vertellen, behalve dat ik Powderpuff ga spelen!! Dat is dus American Football (ja dan heb ik het over dat ruige football wat op rugby lijkt) maar dan voor meisjes!
Ik zie de meeste van jullie al lachen van; dat is echt niks voor lydia! Maar ik heb er onwijs veel zin in! Even voor de duidelijkheid: in plaats van op elkaar springen en elkaar tacklen, heb je bij meisjes football een vlaggetje aan je broek hangen en als iemand die eruit trekt krijgen zij een punt.
Het is de seniors tegen de juniors en er is maar 1 wedstrijd, maar het schijnt dat er ongeveer 2000 mensen komen kijken. En de weken ervoor versierd iedereen auto's en de school.

Verder ben ik er nu wel achter gekomen hoe verwend iedereen hier is.
Iedereen krijgt hier een auto en ze vragen mij ook vaak of er een auto op mij te wachten staat in Nederland. Als ik dan zeg dat ik geen auto krijg, krijgen de mensen hier letterlijk medelijden met me. Ook zat ik pas te vertellen dat ik naar school fietste, elke dag, ook als het sneeuwt. Nou de mensen met wie ik zat te praten werden gewoon bijna boos van frustratie! Ze zaten maar te zeggen dat hun ''echt noooooit naar school zouden fietsen!!!! daar heb je toch een auto voor, en anders brengen je ouders je toch!!!'' Ja jongens, ik begin mezelf bijna zielig te vinden hier!


OJA, en niet te vergeten! Ik heb mijn terugdatum!! Ik vertrek op zaterdag 16 juni, en kom vervolgens op zondag 17 juni om 8:20 sochtends weer op schiphol aan!!! Ik heb speciaal ervoor gezorgd dat ik in een weekend thuiskom zodat niemand school/werk heeft SO BE THERE!!!!!

Daarvoor komen mijn ouders en femke nog langs hier dus daar heb ik ook heel veel zin in!

Dit was het wel weer! Een beetje een rommelige blog maar ik heb niet echt veel te vertellen haha. Liefs!






Reacties

Reacties

Hetty van Ee

Hi Lydia,
Jee,wat gaat de tijd hard zeg!Over 4 maanden ben je alweer thuis.Maar wat een enorme ervaring zeg!Super leuk om te lezen en dan heb ik het over met je oma die het ook geweldig vind.Zeker dat skypen en vind ze helemaal leuk.Nog veel plezier de laatste maanden! Groetjes ook van Laura

Natalya

Jeeeeeuj eindelijk nog maar 4 maandjes hihi. Ik mis je wel hoor:(

Laura

Zondag 17 juni.... oh jammer dan kan ik niet dan heb ik een verjaardag....

HAHAHAHA neeeeh hoor, I'll be there!!! Geniet nog van de laatste 4 maandjes want voor je het weet is het afgelopen met de pret en moet je hier weer druk aan de studie!

janny

He meis wat gaat de tijd snel he,
Hoop dat je het daar nog goed naar je zin heb?
en als je weer hier in Nederland ben kom je dan voor bij? gr janny en cyril

edelgard

Liebe Lydia,
nach langer, langer Zeit bin ich endlich mal wieder dazu gekommen, deinen Blog zu lesen.
Ich freue mich, dass du eine so schöne Zeit hattest. Und die letzten zweieinhalb Monate werden bestimmt auch wie im Flug vergehen, zumal ja noch deine Eltern und Femke kommen um dich abzuholen.
Und wenn es auch schon ein paar Monate her ist, so möchte ich dir doch noch ganz herzlich nachträglich zu deiner Volljährigkeit gratulieren. Und, wer weiß, vielleicht gibt es doch irgendwann einmal ein Auto.
Ich wünsche Dir jedenfalls alles Gute und viel Spaß für die letzte Zeit in Amerika.
Ganz liebe Grüße aus Gran Canaria, wo ich mittlerweile seit 4 Monaten fest wohne.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active