lydia-usa.reismee.nl

I'm 18 now!

Hellooooo!

Zoals de titel al zegt: I'm 18 now; volwassen dus! Ik begin me nu ook langzamerhand te beseffen dat ik nu toch echt oud ben en dat mijn lichaam al niet zo goed meer funcioneert als toen ik 17 was..

Okay, over naar m'n verjaardag. Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de kaartjes en lieve berichtjes! Echt het geeft me zo'n goed gevoel dat jullie me nog niet zijn vergeten, heb ik toch een goede indruk achter gelaten in Veenendaal..:)

Mijn verjaardag was awesome! Echt ze hebben hier zoooo hun best gedaan. Het begon met dat ik wakker werd en Kendell de hele kamer versierd had, ik werd wakker naast Justin bieber haha.. Toen had ze in de badkamer briefjes op de spiegel gehangen met: Happy birthday pretty lady, I love you! En beneden toen ik ging ontbijten lag er een groot chocoladeding naast m'n bord met een briefje: This is only half of your present, I hope you have the best day ever!
Toen we naar school reden en Meliza op gingen halen, kwam Meliza haar huis uitgelopen met allemaal ballonen en cadeautjes voor mij! Een meisje uit mn dance klas had nog meer ballonen voor me gekocht en een taart voor me gemaakt en een meisje uit m'n drama klas had koekjes voor me gebakken. Echt super dus! Ik liep dus de hele dag met ballonen en cadeautjes rond op school, ik zal een foto uploaden. :)
Savonds ging ik uit eten met mn hostfamily en kreeg ik m'n cadeautjes. David Sharon and Kiley gave me een cadeaubon voor the forever 21 (winkel) and halloween socks, en van Kendell kreeg ik een hele doos vol met cadeautjes, allemaal beauty dingen. :)
Kortom; m'n verjaardag was geweldig!

Okayyy.. what else? Ah, Lacrosse!
Yep, ik speel nu ook Lacrosse op school! Het schoolteam begint pas in de lente, maar er zijn nu al practices, als een soort van voorbereiding op het team.
Voor de mensen die niet weten wat lacrosse is: het is laatmaarzeggen luchthockey haha, je hebt van die sticks en daar doe je een bal in, en die gooi je en vang je en scoor je haha. Google het maar anders. :) Ik heb dus practice op maandag woensdag vrijdag en zondag, ongeveer 2,5 uur. Maaaar aangezien ik op dinsdag donderdag en zaterdag soccer heb betekend dat dus geen 1 dag vrij voor mij! Dus ga ik eigenlijk nooit naar Lacrosse op zondag. Ik bedoel; ik heb niet veel verstand van sport maar ik weet wel dat het goed is voor je lichaam om 1 dag rust te hebben, toch?!
Maar het is ontzettend leuk en de meisjes uit het team zijn heel aardig! =)

Verder is het hier 'bijna' halloween, en iedereen is al druk bezig met het versieren van hun huis! Ons huis is ook helemaal versierd echt supercool. =) Ik heb mijn halloween outfit uitgekozen en ik word een kat! haha =D Ik heb er zoooveel zin in. Je hebt hier dus blijkbaar normale huizen die hun hele huis omtoveren in haunted houses. Supercool toch?! Het is echt een big deal hier!
Ik zal ook een blog schrijven over hoe halloween was.
Zaterdag ga ik misschien naar sixflags, daar hebben ze, net als in walibi in NL, fright nights! Dus met spookhuizen enzo hihi. soooo excited! =)

Vandaag heb ik trouwens een vrije dag en morgen en vrijdag heb ik mid-terms. Dat betekend dat 1-4de van het schooljaar al om is, en dan krijg je voor elk vak dat je hebt een toets van wat je tot nu toe hebt geleerd. Lekker makkelijk voor mij: Met dance moet ik dansen voor een cijfer, voor media moet ik een music video maken waar ik al bijna klaar mee ben, voor Drama heb ik een toets over hoe ik alles vind tot nu toe dus allemaal m'n eigen mening, dus ik hoef alleen te leren voor English!


Naja ik denk dat dit het wel weer was voor vandaag:) Sorry dat het zo rommelig is en niet goed geschreven, ik heb 't snel geschreven want ik ga zo naar de mall. :) Die hebben ze reopend! want vorig jaar was de helft afgebrand en dat is nu weer bijgebouwd. yayyy!

Ik zal weer een blog schrijven na halloween!

Loveyou all and miss you all!

Reacties

Reacties

marjolein

Hey lyd
we zijn je zeker niet vergeten gekkie!
Super om te lezen dat je het zo naar je zin heb!
Ben trots op je meis :p
Xxx

Charlotte Ha

Zoo leuk om te lezen altijd! Weetje hoe superlief dat iedereen dingetjes voor je had gebakken haha. En ik wil ook een forever 21 in Nederland!Ben benieuwd naar je halloween verhaaltje :)
xxxx

sharon

Hee meis! Super tof dat je het daar zo goed hebt! Super leuk om zo je 18e birthday te vieren! Heeel veel plezier nog xxxx

Samantha

ik mis je

elisa

hee lied, super leuk om zo al die verhalen te lezen! zo te zien heb je het wel naar je zin daar:) denk je ook nog wel aan ons? we moeten echt een keer skypen, alleen ik heb geen webcam dus dat doen we wel een keer als ik bij kristie ben haha. ik mis je lieverd! tot over een paar maandjes?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active