lydia-usa.reismee.nl

First week of highschool

Als eerst wil ik even zeggen; Bedankt dat jullie altijd zulke lieve reacties plaatsen! Het doet me echt goed om te weten dat jullie m'n verhaaltjes lezen! (dit lijkt net op een intro uit een speech..)


Gister was ik precies 1 maand in Amerika, en ik zal eerlijk zeggen; ik heb m'n eerste moeilijke dagje al wel gehad! School viel me in het begin een beetje tegen. Van te voren zei iedereen: Nou als je zegt dat je uit Nederland komt wil iedereen vrienden met je worden! Maar aangezien ik in de 'fun classes' met alle klassen door elkaar zit (dus ook met bruggers) en elke klas bomvol zit (in de 40 leerlingen per klas) heeft niemand eigenlijk door dat je nieuw bent, en ze doen ook niet echt de moeite om je te leren kennen. Ook had ik verwacht dat de leraren me wel even voor zouden stellen ofzo maar ook dat was niet het geval. Kortom; afgelopen woensdag voelde ik me ontzettend eenzaam. Ik had echt 't idee dat ik niet thuis hoor op deze school, en ik mistte het feit dat ik op het CLV zoveel lieve vrienden had.
Gelukkig voelde ik me die de dag erna weer goed, op school hadden de klassen meetings, dus de lessen waren wat rustiger dus kon ik wat meer mensen leren kennen.

Verder heb ik trouwens mijn eerste les veranderd van Spanish naar Dance. Wat betekend dat ik nu elke schooldag begin met anderhalf uur dansen, super leuk dus! Het nadeel is wel dat ik elke dag spierpijn heb omdat ik ook 2 dagen in de week soccer practice heb.
Ik ben trouwens een echte loser in soccer hahaha, Kendell zegt dat ik het goed doe maar jullie zouden me is moeten zien!

Dit weekend ben ik naar San Jose geweest, daar woont Kendell's oma en naast haar oma woont haar beste vriendin. Op zaterdag gingen Kendell, Kiley (m'n jongste gastzusje) kendells vriendin en haar zusje en ik naar een waterpark, it was fun! Zaterdagavond gingen we bij die oma Kendells verjaardag vieren met een bbq (ze is morgen jarig:) ) En vandaag zijn we naar the shopping mall gegaan! En ja jongens, ik ben officieel verslaafd aan the forever 21.

Verder heb ik 't nog steeds super naar m'n zin! Kendell en ik kunnen het echt supergoed met elkaar vinden, we hebben zoveel gemeen! We hebben echt superveel lol samen maar we kunnen ook serieus praten wat heel fijn is! Haar vriend is net ver weg verhuisd, dus zij weet precies hoe ik me voel met iemand missen.

Ohohoh en dit mag ik niet vergeten te zeggen, grappige opmerking van een meisje uit mijn drama klas: So do you guys have iPods in Dutchland?
HAHA ja dat zei ze echt! Ik zei; ehh you mean Holland..?
Volgens mij denken ze hier echt dat ik een alien ben van de maan ofzo!

Volgende week houden Kendell en ik een international poolparty met de exchange students die we hebben leren kennen op de exchange student meeting, and some friends of us. I'm really excited!

Dit was het wel weer voor deze week (ik schrijf echt te veel verhalen haha maar ik maak zoveel mee volgens mij vergeet ik de helft nog te vertellen!)

xxxxx

Reacties

Reacties

Selina

Haha, je speech is perfect! Ik heb ook echt rare opmerkingen, zoals: Where do you come from? Ik: The Netherlands. Oh oke, that's near Israel right? En dan ik: Do you know Holland? Yes, I heard about it, it's in Russia right? Ehm no, those are the same countrys..

Edelgard

Hallo, Lydia,
Deine Gefühle in der Schule kann ich gut nachvollziehen.
Es passiert immer wieder, dass man sich in einer größeren Menschenmasse einsamer fühlt als wenn man alleine ist. Aber offensichtlich hast Du ja in Kendell bereits eine gute Freundin gefunden, und das ist doch schon sehr viel. Und irgendwann bist Du in der Klasse auch nicht mehr die Exotin sondern gehörst einfach dazu. Aber das braucht alles eben ein bisschen Zeit.
Und wenn Dich zwischendurch mal das Heimweh packt, lass es einfach zu. Auch das geht wieder vorbei.
Ansonsten scheinst Du ja keine Langeweile zu haben sondern volles Programm. Es macht mir immer viel Freude, Deine Berichte zu lesen. Und sie sind mir gar nicht zu lang. Im Gegenteil, ich würde gerne noch viel mehr erfahren. Und wie wäre es mal mit ein paar guten Fotos z.B. von Deiner Gastfamilie?
Ich wünsche Dir weiterhin eine schöne und aufregende Zeit.
Liebe Grüße von Edelgard, Peter und Luca,
der heute nach einer Woche Ferien in Holland wieder abreist.

Charlotte

Hee lydia had je een blog dat wist ik niet joh!
Haha oke dat was de laatste keer dat ik dat grapje ging maken :p maar aaah heb al je verhalen gelezen en het klinkt allemaal amazing! Ik wil ook naar de forever21 haha en dance op school , superleuk! En blijf vooral veel verhaaltjes schrijven, vind het echt leuk om te lezen :D
xxxx

Elisa

ik ben blij dat je het zo leuk hebt lied!
xxx i miss youu

Talitha

Je schrijft te weinig verhalen in plaats van teveel want ik vind het altijd al jammer als ze zijn afgelopen! Als je terug bent zal ik je eens leren wat echt lange verhalen zijn... haha :) xxxx

Samantha

Ik en het helemaal eens met Talitha, het is super leuk je verhalen te lezen dus je mag best wat meer schrijven! i love you xxx veel plezier & succes verder

Marjolein

Hey lyd

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin heb meis. En ja af een toe een baal dagje hou je altijd maar je gaat het redden go for it!!! Mis je al wat hollands voedsel ofzo :P xxx

Jolanda

Ha die Lydia. Wat zou ik jou graag eens zien voetballen. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden.en wie weet wordt je zo goed dat je bij Ajax mag zal je vader leuk vinden.
Groetjes ook van roos die snapt niet waar je blijft,bovendien is ze een beetje chagerijnig want ze had weer ruzie met Noor.mis je liefs mama

Laura

Muwhahahahah "iPods" "Dutchland?!" Denken ze dat wij een ontwikkelingsland zijn hahahahaha.

Wat ben je met voetbal? Aanvaller, verdediger of ballenjongen?

Hebben ze daar dollarknallers bij de mcDonalds? Zo ja, welke? Waarom vertel je nooit wat over het fast-food daar?

Ben je al bruin?

Lydia

Hahah ballenjongen.. nee ik heb nog geen vaste plek maar ik word waarschijnlijk verdediger omdat dat t enige is wat ik nog een beeetje kan.

En nee ik ben niet bruin volgens mij, het is veel te warm om telkens buiten te zitten, dus ik zit meestal binnen.

natalya

heeeeee lyd!
je schrijft echt te weinig verhalen haha.
maar ik vind het zielig dat je je eerst zo eenzaam voelde!
gelukkig heb je het nu wel wat meer naar je zin op school!
en als je terug bent in nederland moet je maar even je voetbalkunsten laten zien haha.

i miss uuuuuuu x

janny

he meis blijf schrijven ik geniet van je verhalen,
rot dat je je een beetje eenzaam voel,maar dat gaat wel weer voorbij.
veel liefs janny X

sietss

hi lieve lieddd,

het is juist leuk al die verhalen! ik ben blij dat je je nu weer wat beter voelt! N ik moet altijd zo lachen, je kan zo leuk schrijven hahaha, dan hoor ik het je gewoon in het echt vertellen=p
xxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active