lydia-usa.reismee.nl

First day of highschool!

Vandaag was het zover, om 6 uur 's ochtends werden alle seniors (examenjaar) verwacht op school. We moesten allemaal ons knalgele senior shirt aan, en kregen op school een ontbijtje. Toen gingen we op de tribune van het football veld zitten en naar de zonsopgang kijken terwijl een meisje zong. Het was niet heel bijzonder eigenlijk maar wel leuk.
Daarna gingen we een foto maken dat we in de vorm van een 1 stonden en daarna in een 2 (als in 2012 omdat we dan graduation hebben)

En toen begon de stress.. ik moest naar m'n eerste klas! Ik had sowieso al niet meer zo zin in school omdat ze mijn rooster helemaal hadden verpest. Ik zal het even uitleggen, je hebt elke dag 4 lessen, een halfjaar lang dezelfde en na het halfjaar krijg je 4 anderen lessen, dus 8 in totaal. Ik had als vakken gekozen: Dance, drama, photography, spanish, media, journalisme en dan de 2 verplichte vakken English and Government, en de vakken die ik had gekregen waren: het eerste halfjaar: 1- Business Concepts 2- Media 3- niks 4- Drama en in het 2de halfjaar 1- English 2- Spanish 3- Journalism 4- Government.
Dus in het 2de halfjaar zou ik alle ''moeilijke'' vakken hebben, en ik had bijna geen fun classes!
Dus na mijn eerste 2 lessen, Business concepts en Media (media is wel echt leuk, mag je mensen interviewen en filmpjes maken enzo) is m'n hostmom naar school gekomen om met mij en m'n mentor te praten. M'n mentor is echt een lieve vrouw en heeft, ondanks dat bijna elke klas al vol zat, mijn rooster perfect gemaakt!:D
Vanaf morgen is mijn rooster:
1- Spanish
2- Media
3- English
4- Drama

Het 2de halfjaar is dit mijn rooster:
1- Dance (ben zooo blij! )
2- Government
3- Journalism
4- Culinary ( koken en bakken haha :D )

Verder was er vandaag een ''ralley'' , we gingen met de hele school in het basketball gebouw en je moest per 'klas' zitten. Je hebt de freshmen; dat zijn de bruggers, je hebt de sophmore; dat zijn de 2de klassers, je hebt de juniors; de 3de klassers, en dan heb je ons; de seniors!

De ralley was echt ge-wel-dig! ik wou dat we zulke dingen in nederland op school hebben! Iedereen zat dus in z'n eigen hoek (je kunt je wel voorstellen hoe onze hoek er uit zag, aangezien elke senior het gele shirt aan had)

Eerst begonnen de cheerleaders te dansen en omygod wat zijn ze goed! Toen kwam het dance team (het is niet helemaal mijn dansstijl maar ik wil er toch in, dus misschien ga ik vragen of ik nog auditie mag doen) En toen gingen ze een spelletje doen, tegen elkaar. En de seniors (wij dus) wonnen! Maar wát een school spirit zeg, iedereen juicht en schreeuwt voor zijn klas, wij riepen de hele tijd ''seniors power!'' en echt íé-de-reen is enthousiast aan het juichen en alles! Toen had elke groep een dansje bedacht, ook toen werd er weer superveel gejuichd en morgen krijgen we te horen wie er gewonnen heeft. Ook gingen de leraren dansen wat supergrappig was:p

Daarna had ik dus m'n drama klas. Kendell had me van te voren verteld dat die man dan waarschijnlijk de eerste les zegt: '' Okay now lay on the ground and pretend you are bacon. ''
hahaha that would be so embarrassing! Gelukkig hoefde dat niet, we moesten op alfabetische volgorde in een circel staan en later in 2tal elkaar interviewen om elkaar beter te leren kennen, it was fun!

Trouwens voor de mensen die het willen weten, een highschool is echt zoals in the movies haha! Ik heb alleen geen kluisjes en ik heb niet echt hallways want ik zit op een 'outdoor school' Maar de populaire mensen enzo heb je wel! Alleen heb ik amper nerds gezien.. Serieus van de meisjes op mijn school ziet meer dan 90% er perfect uit (typisch cheerleader meisjes uit films, you know what I mean) and the boys... ik zal eerlijk zeggen ik heb nog geen één écht knappe jongen gezien zoals je ze in de films ziet! Dus dat is wel heel raar! Dan zie je populaire knappe meisjes lopen met zo'n sulletje.. haha

Oh en ik word elke dag naar school gebracht en gehaald met de auto terwijl t maar 15 minuten fietsen is (maar het is veel te warm om te fietsen, believe me I tried) en m'n lunch word elke dag voor me klaargemaakt door m'n hostdad (ja echt pap en mam! en het is heel normaal hier en ze zitten zelfs te klagen als ze niet krijgen wat ze willen ''ohmygod my mother forget to give me the cheesestick!!! )


OKE sorry dat het weer zo'n superlang verhaal is, ik probeer t echt zo kort mogelijk te houden maar t wilt maar niet lukken! :(

Reacties

Reacties

kevin

klink leuk voral het deel dat je gaat leren koken tog nog
hha(A)
maar je komt wel verwent terug met je lunchbox
vervoer was je al gewent dt scheelt haha
maar beter dt het leuk was
en er geen knappe jongens zitten haha ;$
mis je !

Erik

Iets zegt me dat je daar blijft ;-)

Janine

Klinkt echt super geweldig en echt leuk dat je zulke leuke hostparents hebt, dat scheelt echt veel!
Heel veel plezier daar xxx J

Je vader

Serieus je moet schrijver worden. Je schrijft echt heel goed! Super dat het er zo leuk is.

robin

Haha ik lig elke keer weer dubbel van je verhalen, je brengt het zo leuk over! Mooi dat je het leuk hebt! X

angelique ook wel genoemt koekie :P

heey meis ik lees je verhalen elke keer als er wat nieuws op staat erg leuk om te lezen nog heeel veeel plezier daar en maak er wat leuks van :) xx

Samantha

Je moet juist lang schrijven en niet zo kort mogelijk, hartstikke leuk om te lezen! Klinkt echt heel leuk allemaal daar lied :) Havefun xxxxxxxxxxxxxx

meriam.van.iersel@nxp.com

Je vader is zo enthousiast over je! En ik nu ook.
Ga zo door en geniet ervan.
Groetjes,
Meriam

Leon

Hee Lied!
wat super dat je het zo naar je zin hebt daar! haha leuk je verhalen, idd je zou miss wel schrijfster kunne worden!
veel plezier daar en zet em op he!
haha
xxx

Laura

Muwhahhahaha "pretend that you bacon" hahhah hoe grappig is dat!

Lyd... Heb je de Burberry King al geprobeerd daar? Hebben ze chili cheese nuggets?

Hetty en LAura

Echt fijn dat je het zo naar je zin hebt.Je verhalen zijn geweldig om te lezen.Heel veel plezier!
groetjes Laura en Hetty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active