lydia-usa.reismee.nl

Kamperen

Aangezien iedereen zo verbaasd reageerde toen ik zei dat ik ging kamperen, omdat ik meer het type meisje ben dat in een 5 sterren hotel zit, aan het strand, en elke avond uit eten ga, besloot ik om maar even een blog te schrijven over mijn kampeeravontuur haha.


Wat ik verwachtte van het kamperen:

Ik dacht dat ik lang in de auto moest zitten en vervolgens aan zou komen in een of ander creepy bos waar nooit iemand komt, behalve enge mensen met maskers en kettingzagen. Om vervolgens terecht te komen bij een 'lake' (een meer), wat er lelijk en smerig uit ziet en waar krokodillen inzitten. Ik dacht dat het een hele dag zou duren voordat je de tenten en alles had opgezet, dat ik buiten moest plassen en dat er geen douche was. Oh en ik dacht ook dat ik m'n eigen eten zou moeten vangen en dat ik s nachts zou worden opgegeten door de beren.


Nou, zo was het dus totaal niet!

De dag dat we vertrokken was iedereen vrolijk, we hoefden maar ong. een uur in de auto te zitten. Eenmaal aangekomen bij de campingplaats zag ik veel tenten, dus veel mensen en onze tent stond precies aan het 'strand'. En oh-my wat was het meer mooi! Het water was blauw en superhelder en er waren allemaal mooie bergen, het leek serieus op zo'n lake uit romantische films. Onze tent opzetten duurde nog geen eens 5 minuten, het was zo easy! (oké, ik heb niks gedaan, ik keek toe. Maar dan nog)

We gingen elke ochtend wakeboarden. De rest van de dag was het óf zwemmen, óf op de boot wakeboarden/tubing (tubing is echt eng), óf eten, óf spelletjes doen. ' S avonds gingen we met z'n allen (we waren met nog 3 andere gezinnen) normale (!!!) dingen eten aan het kampvuur en smores maken (2 crackers met daartussen een warme marchmellow en chokolade wat dan smelt, zooo lekker!) En we gingen grappige spelletjes doen :).

Bij de wc's zaten helaas wel veel spinnen! De eerste nacht heb ik dus ook niet kunnen slapen door een combinatie: bang voor spinnen, luchtbed dat lek was, buren die lawaai maken en angst voor beren.

De andere dagen heb ik gelukkig wel gewoon kunnen slapen! Oh en vannacht was er een beer!!! ik sliep er gelukkig doorheen (de andere mensen hadden hem wel gezien) Hij kwam ons eten opeten haha. (ze doen hier echt alsof een beer niet eng is, hallo?!).

Ik kan ondertussen bijna wakeboarden, na ongeveer 38503850383 mislukte pogingen ben ik twee keer écht opgestaan waarvan één keer langer dan 4 seconden haha.

Het enige nadeel was dat ik al die dagen dat ik er zat, niet gedoucht heb. Haha ja echt ja! Er waren wel douches verderop, maar daar moest je voor betalen en ze zeiden tegen mij dat je niet 'hoort' te douchen omdat je toch de hele dag in het water zit.



Nu ben ik weer in Granite Bay (en ja ik heb gedoucht, best shower ever haha) maar we gaan morgen weer een weekend weg! Weer naar een lake ergens anders dus weer wakeboarden etc, alleen slapen we dit weekend in een huisje en niet in een tent (thankgod)


Het kamperen was dus supergezellig! Al blijf ik toch meer het type meisje dat naar een 5 sterrenhotel gaat aan zee (:



Reacties

Reacties

Je vader

Wat een mooi verhaal weer Lydia. Je gaat al Amerikaanse gewoontes aanleren :-). Heel fijn dat je het zo naar je zin hebt. Groet ook van mama en Roosje

Laura

Zet eens wat meer foto's op de site!!!!!! Vooral van de beren:) Berenspray was dus eigenlijk wel handig geweest he!

Heel veel plezier, geniet nog even van je vakantie voordat je school volop start!

kevin

hey liefi beter dat het tog leuk was he
en maar goed dat je sliep met die beer anders ga jij schreeuwen en had die je opgegeten omdat je zo,n herrie maakt haha
maar ben blij dt je tog meer vant hotel houd
wantu ik ga niet kamperen denk ik hahaha
dikke kus mis je

marjolein

hahahaha ow ow lydia toch wat een geweldig verhaal weer!! Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin heb meissie! Dus volgende uitje kamperen ja :P:P:P

xxx

natalya

hahahahaha, geniaal verhaal weer lyd!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active