lydia-usa.reismee.nl

Interview, acceptatie, gastgezin

Wow, wat is de tijd snel gegaan!
Vorig jaar rond deze tijd zat ik nog af te tellen voor de high school informatiebijeenkomst op 11 september 2010, en nu kan ik zeggen dat ik over 4 maanden met de organisatie Travel Active naar Amerika vertrek!
Maaar even vanaf het begin:
Zoals de meeste van jullie wel weten ben ik al heel lang van plan om na mijn examens een jaar naar Amerika te gaan om daar een 'high school year' te volgen. Dus heb ik mijn ouders vorig jaar overgehaald om op 11 september mee te gaan naar een informatiebijeenkomst.
Dat was een goede zet, want ik mocht me op de bijeenkomst meteen aanmelden!
Die weken daarna werden drukdrukdruk. Ik kreeg een aanmeldingspakket opgestuurd zo dik als de atlas waarin ik, mijn ouders, mijn huisarts én mijn school alles over mij moesten invullen. En dan bedoel ik ook echt álles!
Toen ik mijn aanmeldingspakket af had, moest ik naar Arnhem en daar kreeg ik een Engelse test en werd ik in het Engels geïnterviewd door een jongen die een jaar geleden ook naar Amerika was gegaan.
Daarna was het wachten wachten en nog eens wachten.. Wat best lastig was aangezien ik nogal ongeduldig ben haha.
Ongeveer een maand later kreeg ik een mailtje; Ik was geaccepteerd!
Nu was het alleen nog maar wachten op een gastgezin, wat nog akelig lang duurde.. *ongeduldig!!*
Afgelopen maandag kwam mijn zus naar boven met de telefoon, het was Travel Active!
Ik kreeg Susanne aan de telefoon en zij vertelde mij dat er een gastgezin voor me is gevonden!
Ik kom in Granite Bay, een plaatsje in California. Ik kom bij een moeder,vader en 2 dochters van 13 en 16.
Ze zagen er ontzettend leuk uit, dus ik heb er ontzettend veel zin in!

Reacties

Reacties

kevin

hey schatje het word vast super
ga je egt missen mij meisje love you

Marjolein

Hey cool deze site dan kunnen we leuk contact houden nice nice nice!!!

tyrone

super vet haha veel plezier in th usa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active